הסיפור האישי של חיים

חיים

חיים מכור בהחלמה גדלתי במשפחה מרובת ילדים אני הילד הבכור. גדלתי בבית שהיה שפע של חום ואהבה ומצד שני פחדים וחוסר ביטחון כלכלי. תמיד הרגשתי ילד שונה והרגשתי שיש לי בעיה. לא ידעתי מה היא. ברחתי לכדורגל בילדות. עד גיל 13 שיחקתי בצורה אובססיבית כדורגל, לא אהבתי להשקיע בלימודים, הייתי מופנם, תמיד סגור ביישן, חסר ביטחון, דימוי עצמי נמוך, אך שיחקתי אותה חזק, מבין ויודע, וזה היה מסכות להסתיר את הפחדים שלי, שחוסר הביטחון והדימוי העצמי הנמוך שלי לא יתקבלו בחברה הנורמלית. תמיד היה לי הרס עצמי. בגיל 15 המשפחה שלי עברה טלטלה ומשבר של אובדן בית. נאלצנו לעבור לגור אצל סבתא יחד עם דודה שלי וגם הילדים שלה. היו שם אשמה, בושה, מלחמות, רעשי רקע, והשפלות. לא יכולתי להכיל את זה.

ברחתי לאוכל להשקיט את הרגשות שלי ואת מה שחוותי – את הכאב, התסכול, הבושה וההשפלות. לאחר מכן ברחתי לשימוש נוסף לסמים ובגיל מאוחר יותר גם להימורים. 20 שנה הייתי במעגל ההתמכרות והרסתי את עצמי ואת חיי ולא הייתי מודע לזה שאני מכור כל הזמן. הייתי בהכחשה שיש לי בעיה כדי להצדיק את הבריחות מהחיים, מהמציאות, מהתמודדות של החיים. מחלת ההתמכרות הביסה אותי לגמרי. פיזית, נפשית, רוחנית וכלכלית. נשלטתי על ידי מחלת ההתמכרות. נהפכתי לעבד למחלה קשה מאוד, עבד לסוחרי סמים, למלווים בריבית ולבנקים בגלל ההתמכרות והבריחה לשימוש בהימורים ובסמים.

עד שבייאוש טוטאלי וסבל בלתי ניסבל קרה לי נס ומצאתי את תוכנית GA שנתנה ונותנת לי פתרון וקיבלתי את זה שאני מכור וצריך את העזרה כדי לחזור לחיים ולראות את האור ולחזור לחיות בתנאים המקובלים בלי להמשיך להרוס את עצמי ואת חיי ואת המשפחה שלי.

היום חי עם חופש מהתמכרות ונמצא בתהליך מתמשך של פינוי ההריסות, תיקון, שינוי, התקדמות ובנית החיים מחדש.

התמסרתי כל-כולי לדרך תוכנית GA. עשיתי כל מה שהתוכנית ממליצה על בסיס יום-יומי. זכיתי לעשות שינוי בעצמי ובחיים שלי ב-180 מעלות. דרך עבודת 12 הצעדים וקבוצות תמיכה ועזרה ממכורים אנונימיים בניתי אישיות מחלימה, חזרה לי זכות הבחירה, יש לי עמוד שידרה היום בחיים. אני נמצא במסע של ההחלמה 10 שנים 3 חודשים ו-13 ימים ניקיון טוטאלי מהימורים ומסמים יחד. יש לי היום משמעות ותכלית בחיים, אני חי בתנאים המקובלים ויש לי יעוד ושליחות להמשיך לעזור לעצמי ולמכורים אחרים, להמשיך להציל חיים, להעביר את בשורות ההחלמה ולהמשיך להתפתח בכל תחומי חיי.

בעזרת דרך התוכנית בישום, והתמדה בדרך התוכנית, הבלתי אפשרי הפך לאפשרי. מחלת ההתמכרות נעצרה בנקודה מסוימת ואז ההחלמה נהפכה לאפשרית. סיימתי לשלם את כל החובות ונזקים מתקופת ההתמכרות הפעילה. התפתחתי גם בלימודים וגם במקום העבודה והשמיים הם הגבול. היום יש לי שלווה וחופש מהתמכרות פעילה ואני חי את החיים בלי צורך להשתמש בכל דבר שמשנה תודעה ומצב רוח.

אם אני יכול ומצליח בדרך התוכנית וההחלמה כולם יכולים. תמשיכו לבוא יש פיתרון. תוכנית מעל הטבע ואני אסיר תודה.

חיים מכור בהחלמה.

בעיית הימורים?
אנחנו יכולים לעזור. היינו שם.

מכורים אנונימיים היא תוכנית תמיכה ללא עלות המבוססת על עזרת מכור למכור

יש תקווה!

תל אביב והסביבה:
אלי – 052-4442042

ראשון לציון והסביבה:
שאול – 054-2690073

אשדוד והסביבה:
ג'קי – 052-6932393

חיפה והסביבה:
יוסי – 052-2301401

ירושלים והסביבה:
טל – 050-3551212

בית שמש והסביבה:
יעקב – 052-4153982